כניסה למערכת - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

גירסה 2.5

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...

עריכת הגדרות משתמש/שינוי סיסמה

מנהל המערכת יכול לבצע שינוי סיסמה והגדרת הרשאות למשתמשי המערכת. באזור 'משתמשים' עמוד עם העכבר על סמל המתשמש מצד שמאל למעלה (במערכות בעברית) ובחר באפשרות "משתמשים". ברשימת המשתמשים לחץ על שם המשתמש אותו תרצה לערוך. (במידה ותרצו לשנות עבורכם ניתן ישירות ללחוץ על שמכם במקום על...

איך מחליפים סיסמא למשתמש מערכת?

על מנת לשנות את הסיסמא איתה אתם נכנסים למערכת הניהול, יש לגשת לרשימת המשתמשים דרך התפריט העליון -> יש לעמוד על האייקון של המשתמש מצד שמאל -> וללחוץ על "משתמשים". ברשימה המופיעה יש ללחוץ על השם של המשתמש עבורו רוצים להחליף סיסמא. בטופס עריכת המשתמש יש ללחוץ על "קבע סיסמא...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.